Oferta pracy:  Kierownik Sklepu

Firma:NEONET S.A .
Miejsce pracy:Gostynin
Data publikacji:2020-07-02

W tych trudnych czasach przykłada się dodatkową wagę do stabilności pracy oraz bezpieczeństwa. Zwłaszcza w takiej branży jak nasza - która sprawia, że mimo pandemii, nasi klienci mogą czuć się komfortowo w codziennych sytuacjach oraz nie muszą martwić się zepsutym sprzętem. Właśnie dlatego proponujemy STABILNE, PEWNE zatrudnienie - dołącz do nas i PRACUJ BEZPIECZNIE!

 

Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:

Kierownik Sklepu
Miejsce pracy: Gostynin , Zamkowa 29a
Co dokładnie będzie należeć do zakresu Twoich obowiązków?
  • odpowiedzialność za zarządzanie sklepem jak własnym biznesem
  • realizacja założonych planów sprzedażowych oraz wyznaczonych zadań operacyjnych
  • zarządzanie i koordynowanie pracy całego sklepu oraz zespołu Doradców
  • aktywna sprzedaż oraz weryfikacja wykonania założonego planu dziennego, miesięcznego i kwartalnego
  • dbanie o wizerunek sklepu zgodnego z obowiązującymi standardami
  • przydzielanie zadań oraz przeprowadzanie odpraw zgodnie ze standardami przyjętymi w firmie
  • monitorowanie działań podległych pracowników oraz motywowanie ich do osiągania coraz to lepszych wyników sprzedażowych
Jeśli:
  • potrafisz zarządzać sklepem jak swoim biznesem i sprawia Ci to satysfakcję
  • jesteś Menadżerem z doświadczeniem w zarządzaniu zespołem popartym sukcesami
  • wyzwania działają na Ciebie motywująco i dążysz do ich realizacji mimo pojawiających się trudności
  • praca z ludźmi to Twój żywioł, a kontakt z Klientem i zarządzanie zespołem nakręca Cię do działania
  • jesteś samodzielnym Menadżerem, który ma głowę pełną pomysłów i doskonale organizuje pracę swoją i swojego zespołu
  • jesteś zmotywowany, nie umiesz „usiedzieć w jednym miejscu” i zarażasz swoim pozytywnym podejściem cały swój zespół :)

nie wahaj się – APLIKUJ!

 

Oferujemy:

 

  • Umowa o pracę
  • Atrakcyjny system premiowy
  • Konkursy sprzedażowe
  • Biblioteka wewnętrzna
  • Szkolenia wewnętrzne
  • Rabaty pracownicze
  • Pakiet benefitów
  • Możliwość rozwoju zawodowego

 

Co dokładnie będzie należeć do zakresu Twoich obowiązków?
  • odpowiedzialność za zarządzanie sklepem jak własnym biznesem
  • realizacja założonych planów sprzedażowych oraz wyznaczonych zadań operacyjnych
  • zarządzanie i koordynowanie pracy całego sklepu oraz zespołu Doradców
  • aktywna sprzedaż oraz weryfikacja wykonania założonego planu dziennego, miesięcznego i kwartalnego
  • dbanie o wizerunek sklepu zgodnego z obowiązującymi standardami
  • przydzielanie zadań oraz przeprowadzanie odpraw zgodnie ze standardami przyjętymi w firmie
  • monitorowanie działań podległych pracowników oraz motywowanie ich do osiągania coraz to lepszych wyników sprzedażowych
Jeśli:
  • potrafisz zarządzać sklepem jak swoim biznesem i sprawia Ci to satysfakcję
  • jesteś Menadżerem z doświadczeniem w zarządzaniu zespołem popartym sukcesami
  • wyzwania działają na Ciebie motywująco i dążysz do ich realizacji mimo pojawiających się trudności
  • praca z ludźmi to Twój żywioł, a kontakt z Klientem i zarządzanie zespołem nakręca Cię do działania
  • jesteś samodzielnym Menadżerem, który ma głowę pełną pomysłów i doskonale organizuje pracę swoją i swojego zespołu
  • jesteś zmotywowany, nie umiesz „usiedzieć w jednym miejscu” i zarażasz swoim pozytywnym podejściem cały swój zespół :)

nie wahaj się – APLIKUJ!

 

Oferujemy:

 

  • Umowa o pracę
  • Atrakcyjny system premiowy
  • Konkursy sprzedażowe
  • Biblioteka wewnętrzna
  • Szkolenia wewnętrzne
  • Rabaty pracownicze
  • Pakiet benefitów
  • Możliwość rozwoju zawodowego

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.Dziękujemy za nadesłane aplikacje. Informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty.

Prosimy o dołączenie klauzuli: „Niniejszym udzielam zgody NEONET S.A. na przetwarzanie moich danych osobowych, znajdujących się w dokumentach aplikacyjnych, w celach związanych z rekrutacją zgodnie z Art. 6 ust.1 lit. a) RODO. Oświadczam, że otrzymałem informacje, o których mowa w art. 13 RODO (obowiązek informacyjny administratora danych)”

KLAUZULA INFORMACYJNA
APLIKUJ TERAZ

Praca w Płocku i okolicach: Najnowsze ogłoszenia

Technik prac biurowych

  • Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Płońsku
  • Lokalizacja: Płońsk
  • Opublikowano: dzisiaj

praca biurowa

Dowiedz się więcej

Technik prac biurowych

  • Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Płońsku
  • Lokalizacja: Płońsk
  • Opublikowano: dzisiaj

prace biurowe

Dowiedz się więcej

Kierownik ds. Sprzedaży i Relacji z Klientem [rekrutacja online]

  • Firma: Provident Polska S.A.
  • Lokalizacja: Sierpc
  • Opublikowano: dzisiaj

Lokalizacja: Sierpc Będziesz: Zarządzać zespołem Doradców Klienta Realizować cele sprzedażowe i biznesowe Odbywać bezpośrednie wizyty u Klientów indywidualnych Budować, utrzymywać i rozwijać rozproszone struktury sprzedażowe Wystarczy,...

Dowiedz się więcej

Technik ds. Stacji WN/SN i SN/SN

  • Firma: ENERGA-Operator SA
  • Lokalizacja: Płock
  • Opublikowano: dzisiaj

Energa-Operator SA Oddział w Płocku Miejsce pracy: Płock      Nr ref.: 21/7LP/2020      Oferta ważna do: 22.07.2020 Jeśli masz Wykształcenie minimum średnie techniczne o spec. elektroenergetyka lub pokrewne, preferowane wyższe kierunkowe...

Dowiedz się więcej

oferty-pracy-Plock
Poznaj Rynek pracy

Bezrobocie w Płocku jest niższe niż w ostatnich latach, co jest pozytywnym zjawiskiem.

Czytaj więcej
aktywizacja-zawodowa-w-Plocku
Aktywizacja zawodowa

Programy i projekty aktywizacyjne dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy w Płocku.

Czytaj więcej
wlasna-firma-w-Plocku
Przedsiębiorcze miasto

Wsparcie „startupowców” to jeden z głównych celów pomocy w ramach rewitalizacji miasta.

Czytaj więcej