Oferta pracy: Magister Farmacji
- mogą być ekspertami i edukować innych, a także tworzyć treści edukacyjne i artykuły popularno-naukowe
- być częścią Loży Ekspertów, która opiniuje najważniejsze procesy dziejące się w sieci aptek franczyzowych Dr.Max udzielając merytorycznego wsparcia
- mogą organizować i uczestniczyć w konferencjach naukowych dla środowisk medycznych
- brać udział w warsztatach z ekspertami na najbardziej interesujące farmaceutów tematy, m.in. pierwsza pomoc w aptece, szczepienia, receptura oczna, medyczna marihuana i wiele, wiele innych
- wiesz, że opieka nad pacjentem to bardzo ważna misja i chcesz ją realizować każdego dnia
- potrafisz grać zespołowo, a profesjonalizm i otwarta, pełna empatii komunikacja to Twoje mocne strony
- odpowiedzialność, odwaga, troska i pacjent w centrum uwagi to nie tylko wartości sieci franczyzowej Dr.Max ale również Twoje
- sprzedaż leków oraz wykonywanie leków recepturowych i aptecznych
- prawidłowe przyjmowanie i realizowanie recept oraz zamawianie towaru
- monitorowanie stanów w magazynie aptecznym
- stabilne zatrudnienie oferowane przez uczestnika sieci franczyzowej będącej jednym z liderów branży
- wynagrodzenie z tytułu umowy o pracę, uzupełniane atrakcyjnym systemem premiowym
- możliwość rozwoju zawodowego poprzez uczestnictwo w licznych projektach skupionych na poszerzaniu i polepszaniu dostępności Pacjentów do leków i nowoczesnych terapii
- szeroki pakiet szkoleń e’learningowych przygotowany przez kreatywny i pełen pasji zespół Trenerów (szkolenia zawodowe i personalne)
- możliwość zaangażowania się w projekty odpowiedzialne społecznie i ekologicznie. Nie możesz przegapić kolejnej edycji EcoRun!
- bezpłatny Program Wsparcia Pracowników z zakresu doradztwa dla Ciebie i Twojej Rodziny w trzech kluczowych obszarach takich jak potrzeby Osobiste, Prawne i Finansowe
- dodatkowe świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
- EXTRA bonus za polecenie kandydata, z którym rozpoczniemy współpracę
- pakiety medyczne grupy LUX MED
- dogodne oferty UBEZPIECZENIA NA ŻYCIE
- karta MULTISPORT
- kursy językowe
Praca w Płocku i okolicach: Najnowsze ogłoszenia
Pracownik gospodarczy
- Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Gostyninie
- Lokalizacja: Gostynin
- Opublikowano: dzisiaj
wykonywanie prac porządkowych w budynku fabryki, na terenie zielonym wokół fabryki, w szczególności: koszenie, grabienie, utrzymanie czystości parkingu, odśnieżanie w okresie zimowym, opróżnianie koszy na śmieci, wystawianie pojemników na śmieci w dniu...
Dowiedz się więcejPracownik biurowy
- Firma: Miejski Urząd Pracy w Płocku
- Lokalizacja: Płock
- Opublikowano: dzisiaj
Kontrola obiegu dokumentacji. Odbiór i nadawanie korespondencji. Obsługa urządzeń biurowych. Dbanie o porządek. Przygotowanie stanowiska pracy. Obsługa klienta przed spotkaniem i po spotkaniu. Kontakt z sądami i organami administracji publicznej. Wymagania...
Dowiedz się więcejOperatorów wózka widłowego z uprawnieniami udt
- Firma: Młodzieżowe Biuro Pracy Płock
- Lokalizacja: Płock
- Opublikowano: dzisiaj
Operator wózka widłowego. Wymagania inne: Praca na 2 lub 3 zmiany po 8h, nadgodziny płatne
Dowiedz się więcejMonter maszyn rolniczych
- Firma: Młodzieżowe Biuro Pracy Płock
- Lokalizacja: Płock
- Opublikowano: dzisiaj
Montaż części przy produkcji maszyn rolniczych. Wymagania inne: Umiejętność pracy w zespole Samodzielność, odpowiedzialność, dokładność
Dowiedz się więcejAsystent fryzjera/fryzjer
- Firma: Miejski Urząd Pracy w Płocku
- Lokalizacja: Płock
- Opublikowano: dzisiaj
Mycie głowy/włosów. Dobieranie środków do pielęgnacji włosów. Przygotowanie klienta do zabiegu. Obsługa aparatów fryzjerskich, wykonywanie dezynfekcji sprzętu. Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe
Dowiedz się więcejReferent
- Firma: Miejski Urząd Pracy w Płocku
- Lokalizacja: Płock
- Opublikowano: wczoraj
Prowadzenie ewidencji pracowników przyjmowanych, zwalnianych oraz wprowadzanie danych do systemów informatycznych. Administrowanie czasem pracy pracowników w systemie SAP. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa...
Dowiedz się więcej