Oferta pracy:  Referent ds. księgowości budżetowej

Firma:Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Miejsce pracy:Łąck
Data publikacji:wczoraj
Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Referent ds. księgowości budżetowej
Miejsce pracy: Łąck
Numer: StPr/25/0875
OBOWIĄZKI:
1) wystawianie faktur, 2) windykacja należności, 3)wystawianie not księgowych 4) księgowanie wpłat odbiorców oraz monitoring poziomu należności, 5)sporządzanie miesięcznych zestawień przypisów, odpisów, wpłat, umorzeń, ze wskazaniem kwoty zaległości wymagalnych i niewymagalnych,6) prowadzenie rejestru zakupów i sprzedaży w zakresie podatku VAT zgodnie zobowiązującymi przepisami prawa, 7)terminowe sporządzanie cząstkowych deklaracji VAT-7; 8) Sporządzanie korekt rocznych deklaracji VAT-7; 9) Obsługa petentów w zakresie spraw wodno-kanalizacyjnych; etcSzczegółowy zakres obowiązków pod linkiem: https://gzklack.bip.org.pl/index//id/92
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

[Umiejętność 1] : Szczegółowe wymagania: https://gzklack.bip.org.pl/index//id/92[Inne] : Szczegółowe wymagania: https://gzklack.bip.org.pl/index//id/92

Miejsce pracy:

Łąck


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 900 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku



Praca w Płocku i okolicach: Najnowsze ogłoszenia

Podinspektor/inspektor - wieloosobowe stanowisko ds. realizacji i nadzoru inwestycyjnego

  • Firma: Urząd Miasta Płocka
  • Lokalizacja: Płock
  • Opublikowano: wczoraj

Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru robót elektrycznych zgodnie z prawem budowlanym;2) prowadzenie kontroli jakości wykonywanych robót i zgodności z dokumentacją projektową i zawartą umową,...

Dowiedz się więcej

Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) działania związane z funkcjonowaniem Systemu Zarządzania Energią, w tym:a) zdalne monitorowanie funkcjonowania Systemu Zarządzania Energią za pomocą panelu on-line (bez możliwości ingerencji w...

Dowiedz się więcej

Referent (inspektor) ds. organizacyjnych

  • Firma: Urząd Gminy w Pacynie
  • Lokalizacja: Pacyna
  • Opublikowano: wczoraj

1) współpraca w opracowywaniu projektów regulaminów pracy Urzędu oraz kontrola ich realizacji, 2) współudział w opracowywaniu przez kierowników gminnych jednostek organizacyjnych projektów statutów, regulaminów i instrukcji, 3) prowadzenie zbiorów...

Dowiedz się więcej

Referent ds. księgowości budżetowej

  • Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
  • Lokalizacja: Łąck
  • Opublikowano: wczoraj

1) wystawianie faktur, 2) windykacja należności, 3)wystawianie not księgowych 4) księgowanie wpłat odbiorców oraz monitoring poziomu należności, 5)sporządzanie miesięcznych zestawień przypisów, odpisów, wpłat, umorzeń, ze wskazaniem kwoty zaległości...

Dowiedz się więcej

Inspektor - wieloosobowe stanowisko ds. remontów i inwestycji

  • Firma: Urząd Miasta Płocka
  • Lokalizacja: Płock
  • Opublikowano: wczoraj

Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych zgodnie z prawem budowlanym;2) przygotowanie dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania przetargowego w zakresie wynikającym z zakresu...

Dowiedz się więcej

Asystent sędziego

  • Firma: Sąd Rejonowy w Sierpcu
  • Lokalizacja: Sierpc
  • Opublikowano: wczoraj

zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 08 listopada 2012 r. w sprawie czynności asystentów sędziów Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), prawnicze Uprawnienia: Komunikatywność Uprawnienia: Bardzo wysoka kultura...

Dowiedz się więcej
oferty-pracy-Plock
Poznaj Rynek pracy

Bezrobocie w Płocku jest niższe niż w ostatnich latach, co jest pozytywnym zjawiskiem.

Czytaj więcej
aktywizacja-zawodowa-w-Plocku
Aktywizacja zawodowa

Programy i projekty aktywizacyjne dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy w Płocku.

Czytaj więcej
wlasna-firma-w-Plocku
Przedsiębiorcze miasto

Wsparcie „startupowców” to jeden z głównych celów pomocy w ramach rewitalizacji miasta.

Czytaj więcej