Oferta pracy:  Referent (inspektor) ds. organizacyjnych

Firma:Urząd Gminy w Pacynie
Miejsce pracy:Pacyna
Data publikacji:wczoraj
Urząd Gminy w Pacynie
Referent (inspektor) ds. organizacyjnych
Miejsce pracy: Pacyna
Numer: StPr/25/0509
OBOWIĄZKI:
1) współpraca w opracowywaniu projektów regulaminów pracy Urzędu oraz kontrola ich realizacji, 2) współudział w opracowywaniu przez kierowników gminnych jednostek organizacyjnych projektów statutów, regulaminów i instrukcji, 3) prowadzenie zbiorów dokumentów organizacyjnych Urzędu, dziennika korespondencji, odbiór i dystrybucja korespondencji elektronicznej przekazywanej za pośrednictwem systemów eDoręczenia i ePuap itp., 4) rejestrowanie i prowadzenie centralnego zbioru umów i porozumień Gminy oraz innych jednostek organizacyjnych, 5) prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków wpływających do Urzędu oraz nadzór nad ich terminowym załatwieniem, 6) prowadzenie spraw związanych z udzielanymi upoważnieniami i pełnomocnictwami do załatwienia spraw w imieniu Wójta i ich ewidencja, 7) nadzorowanie stosowania instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt, 8) współudział w opracowywaniu i uzgadnianiu projektów statutów, uchwał Rady Gminy, aktów prawnych Wójta i innych dokumentów organizacyjnych, 8) prowadzenie spraw i wnioskowanie o wydanie certyfikatów podpisów elektronicznych dla osób uprawnionych,9) prowadzenie dokumenbtacji szkoleń i doskonaleni zawodowego pracowników,10) prowadzenie ewidencji umów zlecenia,11) prawidłowe i terminowe zapewnienie warunków do przeprowadzenia okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników Urzędu, 12) przygotowanie dokumentów dotyczących naboru na wolne stanowiska urzędnicze, 13) prowadzenie spraw związanych z oceną kwalifikacyjną pracowników Urzędu, 14) prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem oświadczeń majątkowych, 15) obsługa administracyjna Rady Gminy (protokołowanie posiedzeń sesji, komisji, przygotowywanie materiałów, uchwał, zaproszeń, publikacja w Biuletynie Informacji Publicznej uchwał Rady Gminy i zarządzeń Wójta, oraz ich elektroniczne przekazywanie do ogłoszenia do Redakcji Dziennika Urzędowego Województwa Mazowieckiego, współpraca w zakresie przygotowywania materiałów niezbędnych do uchwalenia budżetu gminy, itp.), 16) obsługa techniczna szkoleń i narad organizowanych w Urzędzie przez Wójta lub za jego zgodą dla zatrudnionych pracowników (powiadomienia, ustalenie godzin szkolenia, sporządzanie list obecności szkolonych, prowadzenie całej dokumentacji w tym zakresie), 17) prowadzenie całości spraw związanych z awansowaniem, nagradzaniem, nagrodami jubileuszowymi pracowników, 26) przygotowywanie dyplomów, listów gratulacyjnych, podziękowań, 18) współpraca w zakresie zatrudnienia pracowników w ramach programów oferowanych przez Powiatowy Urząd Pracy, 19) opracowywanie prognoz, analiz, sprawozdań dotyczących spraw objętych zakresem czynności, 20) przygotowywanie i wydawanie zaświadczeń związanych ze stosunkiem pracy, 21) prowadzenie spraw związanych z używaniem przez pracowników własnego samochodu do celów służbowych, delegacji służbowych i itp., 22) koordynacja działań związanych z wyborami sołtysów i rad sołeckich, wyborami samorządowymi, Prezydenta RP, do Sejmu i Senatu, referendów i innych spraw z tym związanych, 23) wydawanie dowodów osobistych i kodów PUK itp.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICE
Uprawnienia: program Płatnik
Uprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Uprawnienia: umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych


Wymagania inne:

1)doświadczenie zawodowe na podobnym lub równorzędnym stanowisku pracy w administracji samorządowej, 2) bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Office, internet, poczta elektroniczna), i innych biurowych urządzeń elektronicznych,3) znajomość obsługi systemu do legislacji i zarządzania aktami prawnymi Rady Gminy i Wójta "Legislator", "Płatnik", "LEX", 4) posiadanie kompetencji miękkich (komunikatywność, umiejętność pracy w zespole i jej organizacji, zdolności podejmowania decyzji, skrupulatność, zaangażowanie, kreatywność, inicjatywa i dynamika w działaniu, wysoka kultura osobista), 5) umiejętność poprawnego redagowania pism urzędowych, uchwał, zarządzeń, itp.,

Miejsce pracy:

Pacyna


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 806 do 5 000 PLN


Opis wynagrodzenia:

praca w godzinach 7.30 do 15.30

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gostyninie



Praca w Płocku i okolicach: Najnowsze ogłoszenia

Podinspektor/inspektor - wieloosobowe stanowisko ds. realizacji i nadzoru inwestycyjnego

  • Firma: Urząd Miasta Płocka
  • Lokalizacja: Płock
  • Opublikowano: wczoraj

Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru robót elektrycznych zgodnie z prawem budowlanym;2) prowadzenie kontroli jakości wykonywanych robót i zgodności z dokumentacją projektową i zawartą umową,...

Dowiedz się więcej

Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) działania związane z funkcjonowaniem Systemu Zarządzania Energią, w tym:a) zdalne monitorowanie funkcjonowania Systemu Zarządzania Energią za pomocą panelu on-line (bez możliwości ingerencji w...

Dowiedz się więcej

Referent (inspektor) ds. organizacyjnych

  • Firma: Urząd Gminy w Pacynie
  • Lokalizacja: Pacyna
  • Opublikowano: wczoraj

1) współpraca w opracowywaniu projektów regulaminów pracy Urzędu oraz kontrola ich realizacji, 2) współudział w opracowywaniu przez kierowników gminnych jednostek organizacyjnych projektów statutów, regulaminów i instrukcji, 3) prowadzenie zbiorów...

Dowiedz się więcej

Referent ds. księgowości budżetowej

  • Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
  • Lokalizacja: Łąck
  • Opublikowano: wczoraj

1) wystawianie faktur, 2) windykacja należności, 3)wystawianie not księgowych 4) księgowanie wpłat odbiorców oraz monitoring poziomu należności, 5)sporządzanie miesięcznych zestawień przypisów, odpisów, wpłat, umorzeń, ze wskazaniem kwoty zaległości...

Dowiedz się więcej

Inspektor - wieloosobowe stanowisko ds. remontów i inwestycji

  • Firma: Urząd Miasta Płocka
  • Lokalizacja: Płock
  • Opublikowano: wczoraj

Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych zgodnie z prawem budowlanym;2) przygotowanie dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania przetargowego w zakresie wynikającym z zakresu...

Dowiedz się więcej

Asystent sędziego

  • Firma: Sąd Rejonowy w Sierpcu
  • Lokalizacja: Sierpc
  • Opublikowano: wczoraj

zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 08 listopada 2012 r. w sprawie czynności asystentów sędziów Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), prawnicze Uprawnienia: Komunikatywność Uprawnienia: Bardzo wysoka kultura...

Dowiedz się więcej
oferty-pracy-Plock
Poznaj Rynek pracy

Bezrobocie w Płocku jest niższe niż w ostatnich latach, co jest pozytywnym zjawiskiem.

Czytaj więcej
aktywizacja-zawodowa-w-Plocku
Aktywizacja zawodowa

Programy i projekty aktywizacyjne dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy w Płocku.

Czytaj więcej
wlasna-firma-w-Plocku
Przedsiębiorcze miasto

Wsparcie „startupowców” to jeden z głównych celów pomocy w ramach rewitalizacji miasta.

Czytaj więcej